środa, 13 listopada 2013

Tag : Liebster Blog :D cz.1:)

Zostałyśmy nominowana do Liebster Blog przez kwiatuszekk95 za co bardzo dziękujemy i tym samym zapraszamy do odwiedzania jej bloga :)


Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów , więc daje możliwość ich rozpowszechnienia . Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby , która Cię nominowała . Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań . Nie wolno nominować bloga , który Cie nominował .

Moje odpowiedzi ( Bella ) :

1. Skąd pomysł na taką nazwę bloga ? 
-Pomysł sam się narodził,lubimy testować i jesteśmy zakręcone,więc stąd nazwa;)
2. Co Cię inspiruje do blogowania ?
-Inne bloggerki;p
3. Ulubiony blogger/bloggerka ?
-Lubię wszystkie blogi,o różnej tematyce,uwielbiam po nich buszować i wyszukiwać interesujących tematów:)
4. Wymień 3 cechy za które siebie lubisz ? 
-Szczera do bólu,uczuciowa,otwarta
5.Domówka czy imprezy w klubie ?
-Domówka:p Łatwiej jest utrzymać wszystkich ludzi w jednym miejscu:)
6. Ulubiona część garderoby ?
-Buty;p
7. Kredka czy eyeliner ?
-Kredka. Do eyelinera nie mam cierpliwości;p
8. Największe marzenie ?
-Mieszkanie w Londynie:)
9. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa ?
- Wspinaczki po drzewach i budowanie igloo z bratem:)
10. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz ?
-Każdego:)
11. Ulubiony kosmetyk ?
-Podkład. Nie ruszam się bez niego z domu.
 
 Do zabawy zapraszam:
 
Moje pytania:
 
1. Czerń czy biel?
2. Od kiedy prowadzisz bloga?
3. Co lubisz w blogowaniu?
4. Co Cię denerwuje w blogowaniu?
5. Rzecz,która poprawia Ci nastrój?
6. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
7. Imię pierwszej miłości?
8. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
9. Za co siebie lubisz?
10. Kosmetyczny ulubieniec?
11. Rozważna czy romantyczna?





18 komentarzy:

  1. Widzę że nie tylko ja nie potrafię wyjść z domu bez podkładu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki bardzo za nominację ;)
    ja też budowałam igloo z bratem :D to były czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za nominację ;)
    jutro się tym zajmę
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne dzieki za nominacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki fajny tag. :)) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujące odpowiedzi, na kilka bym tak samo odpowiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję bardzo, właśnie produkuję notkę z odpowiedziami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację.

    OdpowiedzUsuń
  9. otagowałam was, jeśli narzekacie na nadmiar czasu to zapraszam do odpowiedzi na tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś już robiłam ten tag i jest super :

    PS. Zapraszam do mnie na ROZDANIE, do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję!

    Mnie też zainspirowali do założenia bloga inni blogerzy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też byłam nominowana, ale nie skorzystałam. Ale gratuluję również Tobie!
    obserwacja? blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! LBA najlepsze!
    Zapraszam do mnie :)
    http://patrycjafashionlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi! Lovely blog and great pics! We invite you to visit my blog :)

    kisses! ;) www.mvesblog.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Heh, buty to i mój ulubiony element garderoby ;-))

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie pozostawione komentarze z całego serca dziękujęmy:) Będziemy do Was zaglądać i odwdzięczymy się tym samym:)